შეთავაზება დასაქმების მსურველ სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს!
შეთავაზება დასაქმების მსურველ სტუდენტებსა და კურსდამთავრებულებს!
ხარ სტუდენტი ან კურსდამთავრებული?
ხარ მოტივირებული, იყო ფინანსურად დამოუკიდებელი?
გსურს დასაქმება, მაგრამ ხელს გიშლის სწავლაში?
ვერ მოიძიე სამუშაო მოქნილი გრაფიკით?..
კომპანია "პრობლემური აქტივების ბიურო" გაგიწევთ დახმარებას დასაქმებაში, იზრუნებს თქვენს განვითარებასა და კარიერულ ზრდაზე, შეგიქმნით სასიამოვნო სამუშაო გარემოს, გთავაზობთ თქვენთვის მოქნილ სამუშაო გრაფიკს და ჯანმრთელობის დაზღვევას.
ვაკანსია პოზიციაზე - პორტფელის მართვის სპეციალისტი
ძირითადი მოვალეობები:
კლიენტებთან უშაულო და სატელეფონო კონტაქტი;
მიმდინარე ვადაგადაცილებული / პრობლემური სესხების პორტფელის მართვა და ანალიზი;
კლიენტებისთვის პირობების შეთავაზება და რესტრუქტურიზაციის გაფორმება;
დავალიანების ეტაპობრივად დაფარვის მონიტორინგი და კონტროლი.
მოთხოვნები:
ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა;
საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
პიროვნული და სხვა უნარ-ჩვევები:
- დამარწმუნებელი, არგუმენტირებული და გამართული კომუნიკაციის უნარი;
- მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
- შედეგზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა, პუნქტუალურობა;
- ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი.
სამუშაო გრაფიკი და ანაზღაურება:
მცოცავი გრაფიკი - 2 დღე მუშაობა 09:30 -20:30 - ( 2 დღე დასვენება)
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი 500 ლარი + ბონუსი
მისამართი: თბილისი. ბეჟან კალანდაძის ქ. 8
რეზიუმე გააგზავნეთ მისამართზე: m.batsashvili@pab.ge
Subject-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
მსგავსი სიახლეები
2021 წლის 5 ივნისს გაიმართება ონლაინ ლექცია თემაზე: კოვიდ ეკონომიკა
თბილისის ჰუმანიტარულ სასწავლო უნივერსიტეტში 2021 წლის 5 ივნისს 11:00 სთ-ზე გაიმართება თსუ ანალიზისა და პროგნოზირების ცენტრის დი...
ვრცლადსასწავლო-პრაქტიკული ტური არმაზში
სასწავლო-პრაქტიკული ტური არმაზში! თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტი დიდ ყურადღებას უთმობს საგანმ...
ვრცლადონლაინ ტრენინგი: როგორ შევქმნათ Scopus-ის, Web of Science-ის, Google Scholar-ის პროფილი
2020 წლის 11 ნოემბერს, ოთხშაბათს, 21:00 საათზე, უნივერსიტეტის კვლევებისა და...
ვრცლად
