
სს „საქართველოს ბანკი“ გთავაზობთ დასაქმებას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
სს „საქართველოს ბანკი“ გთავაზობთ დასაქმებას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
სს „საქართველოს ბანკი“, უნივერსიტეტის ყველა მიმართულების III და IV კურსის სტუდენტს სთავაზობს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიზიაზე.
- მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი - მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი | JSC Bank of Georgia | თბილისი (hirehive.com)
- მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი (საღამოს ცვლა) – მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი - საღამოს ცვლა | JSC Bank of Georgia | თბილისი (hirehive.com)
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიცია ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი რგოლია ჩვენს გუნდში, რომელიც კარიერის საწყის ეტაპზე მყოფ სტუდენტებს შესაძლებლობას აძლევს, მიიღონ მრავალფეროვანი ცოდნა და გამოცდილება, რაც მათ საშუალებას მისცემს, როგორც დისტანციური მომსახურება და კონსულტაცია გაუწიონ ჩვენს (მრავალრიცხოვან) მომხმარებელს, ისე - შეიძინონ ის მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევები და ცოდნა, რომელიც სს საქართველოს ბანკში სხვადასხვა პოზიციებზე დაწინაურების და მრავალფეროვანი მიმართულებით კვალიფიკაციის და გამოცდილების შეძენის შესაძლებლობას მისცემთ.
სასურველია, თუმცა არააუცილებელი, უცხო ენების ცოდნა - ინგლისური, რუსული და სხვა
დაინტერესების შემთხვევაში, სტუდენტებს შეუძლიათ, რეზიუმე გამოაგზავნონ მითითებულ მისამართზე
Ana Mtchedlishvili
Recruiting assistant| Human Capital Management
Bank of Georgia: Tbilisi, 29A Gagarini Str., 0160 | E-mail: a.mchedlishvili@bog.ge
Mobile: (+995 574) 441410
მსგავსი სიახლეები
I ონლაინ საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული ინტერდისციპლინური კონფერენცია
2021 წლის 27 მაისს თჰუ-ს კვლევებისა და განვითარების ცენტრის ორგანიზებით ჩატარდა „I ონლაინ საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული ინტერდი...
ვრცლადტრენინგი - კლასტერულ აკრედიტაციაზე, პროგრამების დარგობრივ მახასიათებლებზე, სწავლის შედეგების ჩამოყალიბებასა და შეფასებაზე
თბილისის ჰუმანიტარულ სასწავლო უნივერისტეტში ჩატარდა ორ დღიანი ტრენინგი: კლასტერულ აკრედიტაციაზე, პროგრამების დარგობრივ მახასიათებლებზე, სწ...
ვრცლად