
- „კომუნიკაციის გამოწვევები - სად არის ზღვარი PR-სა და მარკეტინგს შორის
თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის ორგანიზებით მიმდინარე წლის 2 მაისს ჩატარდა საჯარო ლექცია თემაზე - „კომუნიკაციის გამოწვევები - სად არის ზღვარი PR-სა და მარკეტინგს შორის“, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო უნივერსიტეტის ადმინისტრაციულმა, აკადემიურმა და მოწვეულმა პერსონალმა.
საჯარო ლექცია ჩატარდა დასწრებულ რეჟიმში, რომელსაც უძღვებოდა „ეფეს საქართველოს“ PR-ისა და ციფრული კომუნიკაციების მენეჯერი.
მსგავსი სიახლეები
2019 წლის ახალგაზრდა მეცნიერთა კვლევების გრანტით დაფინანსების კონკურსი
შოთა რუსთაველის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი აცხადებ...
ვრცლადზოტერო - სამეცნიერო წყაროების შეგროვებისა და მართვის პროგრამა
გაცნობებთ რომ ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკის ინიციატივით 10-11 ნოემბერს ჩატარდება ტრენინგი თემაზე ,,ზოტერო - სამეცნიერო წყაროების შეგროვე...
ვრცლადაკადემიური თანამდებობების დასაკავებლად გამოცხადებული ღია კონკურსის შედეგები!
შპს "თბილისის ჰუმანიტარული სასწავლო უნივერსიტეტის" მიერ ვაკანტური
ვრცლად